پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
6456
-
الف
+

بازیگر سریال گاندو را بیشتر بشناسید

همزمان با پخش سریال «گاندو» با بازیگر جوان این سریال بیشتر آشنا شوید.

همزمان با پخش سریال «گاندو» با بازیگر جوان این سریال بیشتر آشنا شوید.

به گزارش آی‌فیلم، چهره شناخته شده سریال زیر پای مادر، باز هم در سریال «گاندو» به خوبی دیده شد‌. بازیگر جوانی به نام مجید نوروزی که حضور در عرصه بازیگری را از صحنه تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۹۲ در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر با اجرا در یک نمایش رادیئیی به نام «جن بچه در حجله عریان» دیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت. نوروزی متولد 20 فروردین سال 1370 است و از جمله بازیگران جوان سریال «گاندو» به شمار می‌رود. 


شاید بتوان این را گفت که فعالیت بازیگری مجید نوروزی در تلویزیون به حضور او در سریال ماه و پلنگ برمی‌گردد که در نقشی کوتاه به ایفای نقش پرداخت و پس از آن در مجموعه تلویزیونی زیر پای مادر به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نام پسر خلیل کبابی به شهرت رسید.

اما مجید نوروزی در کارنامه کاری خود بازی در سریال پر سرو صدای گاندو را ثبت کرده است و در نقش رسول یکی از اعضای امنیتی تیم گاندو مقابل دوربین جواد افشار رفته است. بیشترین فعالیت نوروزی به دلیل خاستگاه اصلی او در عرصه تئاتر، روی صحنه تئاتر است و عضو گروه هنری تئاتر شايا نیز هست.

گفتنی است، این شب‌ها با پخش سریال گاندو از شبکه آی‌فیلم شاهد نقش آفرینی مجید نوروزی بازیگر جوان سینما و تلویزیون کشورمان هستیم. این سریال هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود و بازپخش آن نیز در دو نوبت ۶ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

م ن / س م

نظر شما
ارسال نظر